1. Astrattu
Questu articulu descrive i principii tecnichi, metudi di implementazione.
2. Principii tecnichi
2.1 Defogging Otticale
In natura, luce visibile hè una cumminazione di diverse lunghezze d'onda di luce, chì varieghja da 780 à 400 nm.
Figura 2.1 spettrogrammi
I sfarenti lunghezze d'onda di luce anu e diverse proprietà, è a più longa a lunghezza d'onda, u più penetrante hè. A più longa l'alaia, u più grande a putenza penetrante di l'onda di luce. Questu hè u principiu fisicu applicatu da una retazione di nebbia ottica per ottene una maghjina chjara di l'ughjettu di destinazione in un ambiente fumoso o nebbia.
2.2 Defogging Elettronicu
Defogging Elettronica, cunnisciutu ancu cum'è sframentu digitale, hè efticita di un algoritmu di caratteristica di qualità oggetti in l'imaghjini chì ùn in i maghjine di l'imagine è di maghjine.
3. Metudi di implementazione
3.1 defogging otticu
3.1.1 Selezzione di a banda
A defogging optical hè più cumunamente aduprata in a banda in infrared à a fine (nir) per assicurà a penetrazione mentre equilibra u rendimentu imaging.
3.1.2 Signu Sensore
Cum'è a fogging ottica utilizeghja a banda nir, l'attenzione speciale deve esse pagata à a sensibilità di a banda nir di a camera in a selezzione di u sensore di a camera.
3.1.3 Selezzione di Filter
Selezziunate u filtru dirittu per currisponde à e caratteristiche di a sensibilità di u sensore.
3.2 Defogging Elettronicu
L'algoritmu elettronicu (algoritmu di egitale) hè basatu nantu à un mudellu di furmazione fisiana, chì determina a cuncentrazione di a nebbia di u gradu di grisgiu in una zona chjara. L'usu di a fogging algoritmica conserva u culore originale di l'imaghjini è mellora significativamente u effettu di fogging in cima à u fogging otticu.
4. Paragone di rendiment
A maiò parte di i lenti utilizati in e càmere di a vigilazione sò principalmente lenti di u focale di u focale, chì sò principalmente usati per i sceni grossi cù anguli di visualizazione larga. Comu si mostra in a stampa sottu (pigliatu da una lunghezza focale apprussimata di 10.5mm).
Figura 4.1 Veduta di Liu
Tuttavia, quandu ci zoomà per fucalizza in un oggettu luntanu (circa 7 km da a camera), a pruduzzione finale di a camera pò esse affettata da l'umidità atmosferica cum'è a polvera. Comu si mostra in a stampa sottu (pigliatu da una lunghezza focale apprussimata di 240mm). In l'imagine pudemu vede i tempii è pagoni nantu à i muntagni distanti, ma e muntagne sottu à elli un blissaghju grigiu flat. U sentimentu generale di l'imagine hè assai di alzo, senza a trasparenza di una larga vista.
Figura 4.2 Defog off
Quandu turnemu in modalità di defog eliminica, vedemu una ligera migliimentu in a chiammea di l'immagine è a trasparenza, paragunatu à nullu di u modalità di difomu elettronicu ghjuntu. Cum'è mostra in a stampa sottu. Eppuru i tempii, Pagodas è muntagne daretu sò sempre un pocu di piuda, almenu a collina in fronte di u so apparenza normale, cumprendu u altu amata Electricità
Figura 4.3 Deflogu Elettronicu
Quandu turnemu u modalità di fogging ottica, u stilu di l'imagine si cambia immediatamente dramaticamente. Eppuru l'imaghjini cambianu da u culore à u biancu è u biancu (postu chì ùn hà micca culori, in a pratica di pratica chì pudemu usà a quantità di energia riflettemu è ancu di a pulitica di l'imaghjini è ancu a vegetazione Nantu à e muntagne distanti sò mostrate in un assai più chjaru è più trè - modu dimensionale.
Figura 4.4 Defog otticu
Paraguni di prestazione di scena estrema.
L'aria hè cusì chull d'acqua dopu chì a pioggia chì hè impussibile di vede à traversu à l'oggetti distanti in cundizioni normali, ancu cun u modu elettronicu in. Solu quandu u fogging otticu hè cambiatu di i tempii è i pagodas sò vistu in a distanza (circa 7km luntanu da a camera).
Figura 4.5 e - Defog
Figura 4.6 Defog Otticale
Tempu di post: 2022 - 03 - 25:38: