Ci hè dui tipi di tecnulugia di defog per modulu di camma di zoom à longu andà.
In generale, a luce visibile 770 ~ 390nm ùn pò micca passà per a nebbia, in ogni modu, l'infrared pò passà à traversu a nebbia, perchè l'infrared hà una lunghezza d'onda più longa cà a luce visibile, cù un effettu di diffrazione più ovviamente. Stu principiu hè appiicatu in defog otticu, è basatu annantu à lenti è filtri speciali, in modu chì u sensoru pò sensu vicinu à l'infrarossu (780 ~ 1000nm), è migliurà a chiarità di l'immagine da a fonte per otticu.
Ma perchè l'infrared ùn hè micca visibile, hè fora di u scopu di u chip di trasfurmazioni di l'imaghjini, cusì solu l'imaghjini in biancu è neru pò esse acquistatu.
E-defog
Defog elettronicu hè l'usu di l'algoritmi di trasfurmazioni di l'imaghjini per rinfurzà l'imaghjini. Ci sò parechje implementazioni di electronic-defog.
Per esempiu, l'algoritmi non-mudelli sò usati per rinfurzà u cuntrastu di l'imaghjini, migliurà cusì a percepzione visuale subjectiva. Inoltre, ci hè un metudu di risturazione di l'imaghjini basatu nantu à u mudellu, chì studia i causi di u mudellu di illuminazione è a degradazione di l'imaghjini, modella u prucessu di degradazione, è usa u prucessu inversu per eventualmente risturà l'imaghjini. L'effettu elettronicu-defog hè significativu, perchè in parechji casi u mutivu di u fenomenu nebuloso di l'imaghjini hè in relazione cù a risuluzione di a lente stessu è l'algoritmu di trasfurmazioni di l'imaghjini in più di a nebbia.
U sviluppu di a tecnulugia di defog
Dapoi u 2012, u modulu di camera zoom blocu SC120 lanciatu da Hitachi hà a funzione di defog. Prestu, Sony, Dahua, Hivision, etc. hà ancu lanciatu prudutti simili cù electronic-defog. Dopu à parechji anni di sviluppu, a tecnulugia elettronica-defog hà maturatu gradualmente. In l'ultimi anni, i pruduttori di lenti anu una cooperazione profonda cù i pruduttori di càmera, è anu successivamente lanciatu una varietà di Modulu di camera di bloccu di camera di zoom otticu di defog.
Soluzione di View Sheen
View Sheen hà lanciatu una seria di modulu di camera zoom equipatu di super defog standard (defog otticu + defog elettronicu). U metudu otticu + elettronicu hè utilizatu per ottimisà da a fonte ottica à u processu ISP back-end. A fonte ottica deve permette di passà a quantità di luce infrarossa pussibule, cusì una lente di grande apertura, un sensoru grande è un filtru cù un bonu effettu anti-riflessione deve esse cunsideratu cumpletu. L'algoritmu deve esse basatu annantu à fatturi cum'è a distanza di l'ughjettu è l'intensità di a nebbia, è selezziunate u livellu di defog, riduce u rumore causatu da a trasfurmazioni di l'imaghjini.
Postu tempu: 2020-12-22 13:56:16