infrarossi a onde corte (SWIR) a tecnulugia pò esse usata per identificà u camouflage umanu, cum'è maquillaje, parrucche è vetru. A tecnulugia SWIR utilizeghja e caratteristiche di u spettru infrared 1000-1700nm per detectà e caratteristiche di riflessione è di radiazione di l'uggetti, chì ponu penetrà in materiali camouflage è uttene a vera informazione di l'uggetti.
Makeup: U maquillaje generalmente cambia e caratteristiche di l'apparenza di una persona, ma ùn pò micca cambià a so struttura fisiologica basica. A tecnulugia SWIR pò detectà a radiazione termale è e caratteristiche di riflessione di e facce scannendu spettri infrarossi per distinguishà trà e caratteristiche faciale reali è u camouflage di maquillaje.
Parrucche: Parrucche sò generalmente fatti di fibre artificiali, chì anu diverse caratteristiche di riflessione in a gamma spettrale SWIR. Analizendu l'imaghjini SWIR, a prisenza di parrucche pò esse rilevata è i capelli veri di u disguiser ponu esse identificati.
Occhiali: I vetri venenu tipicamente in diversi materiali è spessori, chì producenu diverse caratteristiche di riflessione è di assorbimentu in a gamma spettrale SWIR. A tecnulugia SWIR pò identificà a prisenza di vetru per mezu di e diffirenzii in a radiazione infrarossa è determinà ancu i veri ochji di u disguiser.
A tecnulugia d'onda corta pò aiutà à identificà u camouflage, ma pò ancu esse alcune limitazioni. Per esempiu, se i materiali utilizati per disguise un ughjettu sò simili à quelli in l'ambienti circundante, pò causà difficultà à ricunniscenza. Inoltre, a tecnulugia SWIR hè solu aduprata per detectà a prisenza di l'uggetti camuffati, è per l'identificazione di l'individui camuffati, l'altri infurmazioni è i mezi tecnichi devenu esse cumminati. Tuttavia, in generale, e camere infrarossi à onda corta ghjucanu un rolu impurtante in a ricunniscenza di camouflage in spazii cum'è u monitoraghju di a sicurità, i pattuglie di cunfini è a cullezzione di intelligenza militare.
Post tempu: 2023-08-27 16:54:49